نحوه ارائه خدمات کتابخانه مرکزی به دانشجویان ورودی جدید
85798 بازدید
کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه شهید بهشتی در اطلاعیهای نحوه و چگونگی ارائه خدمات به دانشجویان ورودی جدید را به شرح زیر منتشر کرد.
ضمن خوشامدگویی به دانشجویان عزیز، اطلاعات جهت بهرهبرداری به شرح ذیل تقدیم حضور میگردد:
- امانت کتاب: با مراجعه به بخش گردش و امانت و ارائه مشخصات کتاب مورد نظر از طریق سامانه آذرسا به کتابدار مربوطه، منبع مورد نظر را دریافت نمائید.
- بازگشت کتاب: کتاب مورد نظر را در تاریخ تعیین شده میتوانید به صورت حضوری به بخش گردش و امانت تحویل دهید.
- امانت کتاب در محل: در حال حاضر به علت رعایت پروتکلهای بهداشتی (کرونا) امکان امانت در محل وجود ندارد.
- سالن مطالعه دختران: واقع در طبقه دوم کتابخانه مرکزی، مرکز اسناد و موزه با رعایت پروتکلهای بهداشتی از روز شنبه الی چهارشنبه ساعت 8 الی 16:45 قابل استفاده برای کاربران است.
- سالن مطالعه برادران: واقع در طبقه همکف ساختمان فناوری اطلاعات با رعایت پروتکلهای بهداشتی از روز شنبه الی چهارشنبه ساعت 8 الی 16:45 قابل استفاده برای کاربران است.
- استفاده از پایاننامهها: با مراجعه به سامانه آذرسا میتوانید، پایاننامه مورد نظر خود را جستجو و به صورت آنلاین ملاحظه نمایید. (غیر از سالهای 1399 و 1400) پایاننامه دو سال مذکور را میتوانید از طریق مکاتبه با ایمیل بخش و مطابق با مقررات وضع شده از سوی بخش دریافت نمایید.
centlib.thesis@gmail.com ایمیل بخش پایاننامه
- استفاده از پایگاههای اطلاعاتی فارسی و لاتین
- وبینارهای دوشنبهای: کتابخانه مرکزی، مرکز اسناد و موزه دوشنبه هر هفته ساعت 12:30 به صورت مداوم وبینار آشنایی با خدمات و امکانات کتابخانه مرکزی، مرکز اسناد و موزه دانشگاه شهید بهشتی را برگزار مینماید.
- جهت اطلاع از وبینارها، خدمات، امکانات و اخبار به روز کتابخانه مرکزی، مرکز اسناد و موزه سایت کتابخانه به آدرس https://lib.sbu.ac.ir/ دنبال نمایید.
- راهنماهای متنی، تصویری موجود در سایت جهت استفاده در لینک ذیل قابل مشاهده توسط کاربران است.
- ساعت کار بخش گردش و امانت: 8 الی 16:45
- ساعت کار سایر بخشها: 8 الی 15:15
میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: